10 mei 2009 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Team4Green - WaarBenJij.nu 10 mei 2009 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Team4Green - WaarBenJij.nu

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Team4Green

11 Mei 2009 | Canada, Ottawa

10 mei 2009

vandaag begon rustig, we mochten lekker uitslapen! Om half 10 werden we gewekt, gauw je aankleden en toen alles inpakken!
We gingen weer eten in het cafeetje waar we al vaker hadden ontbeten, vandaag was het anders wat in plaats van een bagel with eggs and cheese mochten we iets luxes uitkiezen. Toch hielden de meeste het bij een bagel met een kop warme chocolade melk of verse appelsap.
Veel mensen hadden honger dus we gingen nog even langs de supermarkt om wat lekkers te halen. Naast de supermarkt was een winkeltje met o. a. souvenirs dus daar gingen we ook nog even kijken. Toen iedereen was uit geshopt gingen we rijden, we reden over drukke wegen maar ook over niemandsland wegen met aan alle kanten bos. De natuur was schitterend, helaas geen elanden of andere wilde dieren gezien.
Wel zagen we het prachtige Grand lake.

Toen we aankwamen kregen we de sleutel en mocht iedereen de kamers in, daar kon je, je even opfrissen en je tas uitpakken. Daarna gingen we eten, het eten was heel mooi verzorgt, we aten lasagne met knoflookbrood en salade met daarin o. a. viooltjes!! (het was in ieder geval beter dan de varens die we gister hadden gegeten, een Canadese specialiteit van die streek).
Het is nu half 8 en om 8 uur moeten we weer samen komen om dingen te bespreken etc. Het was een geslaagde dag!

Groetjes,,!!

10 may 2009

Today we started very calmly. We slept out till ten o’ clock.
We went to a little cafe where we had eaten before, but today we didn’t eat bagels with eggs and cheese but we could eat anything we wanted.
A lot of the students where very hungry and went to the supermarkt to buy some food.
Behind the supermarkt was a souvenir shop where we also went in.
After shopping we rode through the wonderful landescape of Canada.
We saw the beautiful Grand Lake.

When we came to the studenthouse where we are staying, we got the keys for our rooms.
After unpackingour bags we got a dinner with garlic bread and lasagne.
The rest of the evening we came together to discuss things for tomorrow.

• 12 Mei 2009 - 04:45

Alinda Koelewijn:

Wat zullen jullie veel te vertellen hebben als je thuiskomt!!!!

Fantastisch om al die reisverslagen te lezen.
    Ook de foto's zijn erg leuk.
    Zo lijkt het net of jullie niet zo ver weg zijn. Elke morgen is onze eerste actie: de laptop aan, en jullie site bezoeken.