12 mei 2009 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Team4Green - WaarBenJij.nu 12 mei 2009 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Team4Green - WaarBenJij.nu

12 mei 2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Team4Green

15 Mei 2009 | Canada, Ottawa

Verslag: in de ochtend hebben we ontbeten met de cambridge narrows leerlingen. Daarna zij we met de bus naar ducks unlimited geweest daar hebben we 2 hebben we nog meer over de wetlands geleerd ook hebben we daar 2 spellen gespeeld het eerste spel: je had verschillende plaatjes en dan kreeg je een stapel kaartje met feiten over de wetlands en dat kaartje moest je dan bij een plaatje leggen waar die bij past bijvoorbeeld een pak cornflakes en dan moest je daar het kaarje bij leggen. Bij het tweede spel werd er uitgelegd hoe wetlands ontstaan weggaan en weer terug worden gebouwd door middel van plaatjes van de dieren op een kaart te leggen waardoor kinderen op een makkelijke manier snel en goed kunnen leren. Daarna hebben we gegeten en zijn naar het parlement geweest waar we erbij mochten zijn en waar ze het ook nog over ons hadden. Daarna hebben zijn we naar de wetlands van de cambridge narrows geweest en daarna hebben we gegeten.

in the morning we had a breakfast with the students of the Cambridge narrows after the breakfast we went with a school buss to ducks unlimited (a museum) in that museum we played 2 games in the first game we had some pictures and then you have to find the right explaining. In the second game we have learnt about the beginning of a wetland. We had a big map and we and then we have to put the pictures on the map so you can see how it works. After the museum we eat at the park and then we went to the government and there they talk about us and our plan and after that we eat.