13 mei 2009 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Team4Green - WaarBenJij.nu 13 mei 2009 - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Team4Green - WaarBenJij.nu

13 mei 2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Team4Green

15 Mei 2009 | Canada, Ottawa

Verslag 13 mei.

Vandaag moesten we weer vroeg op om te ontbijten en ons klaar te maken voor vertrek.
Het eerste wat we deden was het gaan naar de Harry Miller Middle school om daar met leerlingen van de school een busrit te maken.
Het was een extra leuke dag voor Danique, want een vriendin van haar die ze vorig jaar met de uitwisseling ontmoet heeft zou ze vandaag weer terug zien en de hele dag met ons meedraaien.
Daarna moesten we groepjes maken om daar door een museum een rondleiding te maken.
Na de rondleiding gingen we met de gele schoolbus naar mooie plaatsen, zoals een plaatsje met uitzicht op een meer.
Na de bewondering voor de mooie plaatsjes gingen we eten bij een restaurantje, waar je zelf mocht kiezen waar we gingen eten.
Na het eten gingen we naar een overdekte markt en na het afscheid nemen van de leerlingen gingen we naar de ‘ Super store’ een winkel waar je letterlijk ALLES kan kopen.
Het was weer een geslaagde dag.

Today we woke up like every day and made ourselves ready for the day.
The first thing we did today was to visited the Harry Miller Midde School, we met some students and went with them in a traditional yellow schoolbus to some nice places.
This day was very special for Danique, because she was reunited with the girl she met when she was in Canada next year.
The Corlaer students had to make groups with students from Canada and we went together through a museum.
After the museam we went to a nice place by a river.
After being by the river we went to a resaurant where we ate.
After we ate we went to a market where we shopped for 30 minutes.
After the market we said goodbye to the students from the Harry Miller school and went to a Super Store, where you culd buy EVERYTHING.